Mlýn Brejlov
Hotel v Posázaví.
Kapacita 50 míst v hotelu a 35 míst v chatičkách.
(Spolupráce od roku 2008 do 2015. Ukončena na základě neprodloužení nájemní smlouvy hotelu.)
Situace:
Hotel i chatičky na krásném místě na břehu řeky Sázavy.
Provoz klientem krátce přebrán od předchozích majitelů.
Ve stavu před celkovou rekonstrukcí a s minimální návštěvností.
Ceny ubytování, nápojů a jídel nekorespondovaly s režijními náklady a eventuálním hostům nabízeny nekoncepční nabídky.
Nebyla stanovena cílová skupina hostů.
Webové stránky byly zastaralé.
Hosté pouze 3 měsíce v roce.
Zadání od klienta:
Dohled nad rekonstrukcí objektu.
Stabilizace a doplnění personálu.
Celková koncepce nového provozu.
Sestavení jídelních a nápojových lístků.
Nastavení cen ubytování.
Vytvoření webových stránek a zviditelnění hotelu u cílové skupiny.
Zvýšení obsazenosti hotelu a vytvoření stálé klientely.
Výsledek:
Za stálé spolupráce s klientem:
Hotel opraven.
Otevřena restaurace a letní zahrádka pro veřejnost.
Personál stabilizován, celoročně zaměstnaný, zaškolený a mimořádně báječný. Schopný pružně reagovat na individuální přání hostů.
Vytvořeny nabídky a ceny ubytování pro skupiny a jednotlivé hosty.
Připraveny speciální nabídky např. grilování bez starostí, vánoční cukroví, nabídka coffeebreaků.
Letní snídaně u řeky.
Sestaveny jídelní a nápojové lístky pro hosty restaurace a celodenní nabídky pro skupiny.
Vytvořena svatební nabídka.
Zařazeny nabídky pro vegetariány, vegany a hosty s intolerancí na lepek a mléko.
Po zavedení všech změn hotel obsazen hosty 10 měsíců v roce. Klientela z 80 % tvořena stálými hosty.
Velký zájem o svatební nabídky, nabídky grilování a balíčky pro skupiny.
Dobře se rozvíjela nabídka cateringu.
Vytvořeny nové webové stránky. Ubytování nabízeno přes vyhledávače a partnery v rezervačních systémech. 70 % klientů získáno díky osobnímu doporučení, další přes web.
Na základě našeho doporučení kladen důraz na osobní přístup k hostům a tvorbu nabídky šité na míru.
Vyjádření klienta:
"Není jednoduché popsat Kateřininu činnost, protože vše co dělá, dělá naplno a do hloubky, a po letech společné práce se stala pevnou součástí nejen našeho kolektivu, ale i našich životů. Na začátku byla spolupráce při rekonstrukci hotelu po havárii vody a celkové budování koncepce provozu, ale postupně se díky své všestrannosti stala hnacím motorem činností ve firmě.
Díky svým zkušenostem a profesionalitě připravila skvělý koncept provozu, včetně nastavení aktivního přístupu při tvorbě stálé klientely, která se k nám opakovaně vrací.
Po rekonstrukci sestavila tým zaměstnanců a díky svému vedení ho vynikajícím způsobem zaškolila a v průběhu celé doby u nás zvyšovala jeho odbornou úroveň.
Její velkou předností je osobní přístup ve všech činnostech bez ohledu na čas i energii, kterou do každého projektu vkládá.
Každý projekt, na kterém se podílí, bere za svůj vlastní. Záleží ji tedy na celku složeném z každičkého detailu, od financí, přes vyznění interiéru až po samotný vyprecizovaný koncept, který je vyjádřen spokojeností našich klientů."
Miroslav Němec
nemec@centrumtynec.cz
tel: +420 777 290 001